Over ons

De basis van Ami Facility is het uitvoeren van algemene schoonmaakwerkzaamheden.

Bovenal streven wij naar een langdurige relatie met tevreden opdrachtgevers, maar er is meer dat wij belangrijk vinden.

Ami Facility is een ervaren fullservice schoonmaakbedrijf, dat gelooft in een klantgerichte en persoonlijke aanpak en maximale service. De familieonderneming is in 2005 opgericht door Anne-Mary van der Pijl. De eenmanszaak van toen is na de toetreding van dochter en mede-eigenaar Linda van de Bunt een VOF geworden, met een breed pakket aan diensten. Ami Facility is gespecialiseerd in het vakkundige schoonmaakonderhoud van kantoren en bedrijfspanden met de modernste materialen en de meest milieuvriendelijke middelen. Werknemers, bezoekers, klanten en leveranciers van de bedrijven waar wij komen, zijn dagelijks actief in een prettige, schone en leefbare werkomgeving. Niet voor niets luidt onze slogan: ꞌVoor een schone zaak!ꞌ

Compleet pakket aan facilitaire diensten

Ami Facility biedt een compleet pakket aan facilitaire diensten. Naast onze stevige basis van algemene schoonmaakwerkzaamheden op kantoren, zijn wij u deskundig van dienst met vloerreiniging en onderhoud, dieptereiniging sanitaire voorzieningen, glasbewassing, opleveringsschoonmaak, gevelreiniging en onderhoud, tuinonderhoud en hoveniersdiensten en levering van verbruiksartikelen.

Ami Facility is gevestigd in Amersfoort en is dankzij de centraal gelegen locatie goed in staat om vele opdrachtgevers in Nederland te bedienen. Wij zijn actief in steden als Amersfoort, Leusden, Woudenberg, Zeist, Utrecht en Almere. Maar ook in bijvoorbeeld Ede, Nijmegen, Amsterdam, Rotterdam en Heerenveen. Wij nemen altijd een medewerker op locatie aan, zodat elke stad goed is aan te sturen.

De gezichten achter Ami Facility

Linda van de Bunt

Dochter van Anne-Mary van der Pijl en sinds augustus 2016 mede-eigenaar van Ami Facility. Het schoonmaakwerk en ondernemerschap zijn haar met de paplepel ingegoten. Zij zag van dichtbij hoe haar moeder het bedrijf runde. Hoe zij klanten wierf en ze met uitstekende dienstverlening en service aan het bedrijf bond. Zij zag hoe de succesvolle onderneming groeide. Linda van de Bunt kocht zich na afronding van haar studie Business Management in het bedrijf in. Zij begon op de achtergrond, leerde alle facetten van het schoonmaakvak, leerde de klanten en medewerkers goed kennen en automatiseerde een aantal systemen.

Eenmaal prominent op de voorgrond, heeft ze een groot eigen klanten- en personeelsbestand opgebouwd, hoofdzakelijk in de regio midden-Nederland. Linda van de Bunt deelt de visie dat schoonmaak om persoonlijke aandacht draait. “Ik vind het heel belangrijk dat zowel onze klanten als medewerkers zich gewaardeerd voelen. Daar is aandacht voor nodig, want we zien elkaar niet iedere dag. Ik kom daarom met regelmaat even langs. In mijn optiek kan het altijd beter. Samen met de klant of medewerker kijken we naar wat nét het verschil kan maken. Bijvoorbeeld de planten water geven of de vaatwasser aanzetten. Het is net dat beetje extra.”

Anne-Mary van der Pijl

Oprichter en mede-eigenaar van Ami Facility. Anne-Mary van der Pijl werkte jarenlang voor grote schoonmaakbedrijven en had als rayonmanager regelmatig zo’n 150 panden in haar werkportefeuille. De ervaringen die zij opdeed (kwantiteit ging vanwege tijdgebrek regelmatig boven kwaliteit), vormde voor haar de aanleiding om in 2005 een eigen schoonmaakbedrijf te starten. Met als instelling en inzet om het anders en beter te doen.

Deze benadering en aanpak zijn zeer succesvol. Ami Facility heeft vele klanten die al vanaf de start uiteenlopende schoonmaakdiensten afnemen. Dit geldt ook voor verscheidene medewerkers, die veelal al bijna vijftien jaar actief zijn voor Ami Facility. Anne-Mary van der Pijl: “Ik vind dat iets heel moois. Onze succesfactoren zijn de korte lijnen, de betrokkenheid met onze klanten en medewerkers, de persoonlijke aandacht voor de mensen en het vak. Dát is de reden waarom ik destijds voor mijzelf ben begonnen. En dát is waar wij nog altijd goed in zijn.”

De kernwaarden van Ami Facility

Ami Facility is een no-nonsense organisatie die doet wat zij belooft en pas tevreden is als u dat bent. Een schone zaak is voor ons een halszaak. Onze gekwalificeerde, ervaren en betrokken medewerkers gaan altijd voor het beste resultaat. Wij streven naar duurzame samenwerking. Naar langdurige relaties met tevreden opdrachtgevers. Wij volgen daarbij onze kernwaarden:

✔ Maximale aandacht en heldere communicatie

Belangstelling en toewijding voor medewerkers die onmisbaar zijn én voor opdrachtgevers die we graag ontzorgen, zodat ze zich volledig op hun corebusiness kunnen richten. Wij komen regelmatig op locatie langs, maken graag tijd voor een kop koffie en praten bij met onze medewerkers. Wij vragen hoe het gaat, of er nog spullen nodig zijn, wat er eventueel beter kan en hoe dat gerealiseerd zou kunnen worden. Wij denken mee met onze opdrachtgevers en maken het ze gemakkelijk. Wij zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. Maximale aandacht voor een schone zaak!

✔ Korte lijnen; vast aanspreekpunt en vaste medewerker

Ami Facility heeft korte lijnen. U wordt bij een telefoontje niet driemaal doorverbonden, maar u krijgt direct Anne-Mary van der Pijl of Linda van de Bunt aan de lijn die antwoord geeft op al uw vragen of verzoeken. U heeft altijd een vast aanspreekpunt. Wij kunnen hierdoor snel schakelen tussen opdrachtgever, medewerker en leverancier. U kunt als opdrachtgever rekenen op vaste medewerkers op locatie. Dit geeft een vertrouwd gevoel. U weet wie er in uw kantoorpand aanwezig is. De medewerkers worden aan het begin van de werkzaamheden aan u voorgesteld en goed ingewerkt.

✔ Flexibiliteit

Wij zijn flexibel in het plannen en uitvoeren van allerhande schoonmaakwerkzaamheden en andere facilitaire diensten en spelen adequaat in op bijzondere omstandigheden. Denk aan graffitioverlast, een koffie- of inktvlek op het tapijt of hulp bij de keuze voor een nieuw afvalsysteem. Wij redeneren en handelen vanuit uw wensen, werkrooster en budgettaire mogelijkheden. Dankzij ons grote medewerkersbestand en netwerk aan collega’s, specialisten en leveranciers zijn wij in staat om snel en deskundig advies te geven en even snel een prijsopgave uit te brengen en werkzaamheden in te plannen.

✔ Meedenkende partner voor het beste resultaat

Wij houden van goed schoonmaken, met een stralend resultaat. Wij denken met u mee over de beste invulling van schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden en andere facilitaire diensten. Een schoon kantoor is de basis. Uw bedrijf is voortdurend in beweging. Daardoor verandert de behoefte op het gebied van schoonmaak en andere diensten mogelijk ook. Wij toetsen regelmatig of ons dienstenpakket nog aansluit op uw wensen en behoeften en passen dit waar nodig aan.

Contact

Voor al uw vragen, het bespreken van uw wensen of het inwinnen van advies nodigen wij u uit om het contactformulier in te vullen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Anne-Mary van der Pijl
0626422488
Info@ami-facility.nl
Linda van de Bunt
0623508837
Info@ami-facility.nl

Adres:
Stadsring 248-250 3811 HS Amersfoort